hei hou

dies und das... alles was sonst nirgends rein passt!

Moderator: stefano

Antworten
Benutzeravatar
Rufer
Climby
Beiträge: 30
Registriert: Sa 09.Okt.2004 18:51
Wohnort: Oekingen
Kontaktdaten:

hei hou

Beitrag von Rufer » Sa 09.Okt.2004 22:31

ich sag mal HALLO , wurde durch diverse typen, die mit nach bleau gekommen sind auf dieses forum aufmerksam gemacht, gute sache!

weiss halt nicht ob das bei euch üblich ist sich vorzustellen, machs halt einfach mal

ich heisse thomas rufer und komme aus oekingen, ich klettere eigentlich schon 7jahre, doch machte ca 4-5 jahre pause, und habe diese woche wieder begonnen!
nebst klettern fahre ich long- und slalomboard, sitze hin und wieder mal auf dem VTT und aufm rennradl
im winter wird selbstverständlich schii und snowboard

Benutzeravatar
Jano
JuraHero
Beiträge: 101
Registriert: So 13.Jun.2004 13:35
Wohnort: Solothurn

Hey

Beitrag von Jano » So 10.Okt.2004 12:50

Hey ruefi du bire
bisch no ganz heicho am sa. ? : ) cool as die side ou gfunge hesch . jano

nik
Climby
Beiträge: 22
Registriert: So 10.Okt.2004 14:37
Wohnort: Biberist

Beitrag von nik » So 10.Okt.2004 14:44

He Rufer
Ig bi jez au dehei!!!
Und am Mänti chani scho wieder gho chlättere :D
Aber nume mit mine scheiss kaputte Finke :evil:

Cya

Benutzeravatar
NeverMind
Climby
Beiträge: 46
Registriert: Di 08.Jul.2003 12:40
Wohnort: Balsthal
Kontaktdaten:

Beitrag von NeverMind » So 10.Okt.2004 16:03

Hey Ruefi !
Cool das di au registriert hesch! :wink:
Jetzt bruchsch nume no es paar aständigi Finke, und de stot dinere Chlätterkarriere nüt meh im Weg!
I cha haud am Mändi scho wieder go:D

Cu Sandro
Bild

Benutzeravatar
Rufer
Climby
Beiträge: 30
Registriert: Sa 09.Okt.2004 18:51
Wohnort: Oekingen
Kontaktdaten:

Beitrag von Rufer » So 10.Okt.2004 18:10

zääme!

jäjo, sicher scho bini guet heicho!

isch leider nüt worde mitem simplon gäu niiiiggi ;)

i mues nöchscht wuche ou mou go luege wäg mine finke, huere schissdräck wosimer do aadräit hei.. mou luege öbme öpis cha mache drmit..

wär nöchscht wuche ou gärn am chlättere, abr i ha mini wuche ferie gha, jeze wird widr büglet ;)

denen wo is lager göi e schöni wuche!

Benutzeravatar
duc
Climby
Beiträge: 6
Registriert: Fr 02.Jul.2004 17:58
Wohnort: Luterbach

hei was wie wo

Beitrag von duc » Fr 05.Nov.2004 12:45

hei giele
dir heit die grande fiesta verpasst uf corwetsch...aber bald gibts ja das boulderwochenende und zwar im juli 05....schaut in den sac tourenplan gelll :lol:

Antworten