Cheselenflue/ Meteorit

Ja erzähls mir!!

Moderatoren: stefano, moderator

Antworten
flip
JuraHero
Beiträge: 138
Registriert: Di 16.Nov.2004 17:31
Wohnort: arlesheim
Kontaktdaten:

Cheselenflue/ Meteorit

Beitrag von flip » So 23.Apr.2006 22:44

so sin hütte an d cheseleflue uffe gstapft. im zuestieg hets no mächtig schnee wo sicher no e wiile wird dörte sii. mir hänn d meteorit in aagriff gno. super klätterei wo no technisch vordernd isch. leider hämmer nach 3sl miesse dr rückzug aaträtte wägem schlächte wätter.

für allei wos lieber herter hänn könne im sektor chaltbach öbbis mache.

im grosse und ganze e super gebiet mit iidrüggliche linie.

mfg
flip

flip
JuraHero
Beiträge: 138
Registriert: Di 16.Nov.2004 17:31
Wohnort: arlesheim
Kontaktdaten:

Beitrag von flip » Di 26.Sep.2006 16:20

so also hanns au no gschaft. nach däm mir im april e rückzug gmacht hänn hets jetzte glappt am sunntig sin mir nomolle gseh und hänns bis z letscht gschaft :dance:

es isch wriklich e super route mit 7sl die erschte drei so um die 45 meter nochhärd öbbe bis 30 meter lang. si wird mit 5c+ aagä isch aber uss mim gfühl uuse sicher schwerer, d schlüssel sl wurd ich sage so ca. 6a+ denne do hörts bi mir mit onsight klättere im momänt uff.
d route isch durchwäggs iibohrt und es bruucht sicher 14 express und au denne sind abständ zwüsche de bolts nit immer nooch.
bim abseile muess me e bitzeli vorsichtig si well es het uff de bänder zimlig schutt umme.

also gönd anstatt uff eptige emolle and chesele <:-)

mfg
flip

pedro
JuraClimber
Beiträge: 54
Registriert: Mo 20.Sep.2004 14:34
Wohnort: Nähe Winterthur

Beitrag von pedro » Mi 27.Sep.2006 09:50

Hoi Flip

bin vor zwei Jahr a de chesele gsi, chan dir de blau chäfer 6a+ sehr empfehle. schöni chletterei, no schöneri abseilfahrt :D
Allerdings isch sie au die beliebtischte tour im sektor chaltbach :(
Mit em Artikel im neuschte Klettern wird de Bsuecherstrom wahrschinlich au nöd chliner...
ich werd uf jede fall im nächschte jahr sicher die eini oder anderi tour a de chesele go chlättere :D

gruss pedro
life is vertical!

Antworten