Zelten Tessin

Beschreibungen, Fotos, Hintergrundinfos

Moderatoren: stefano, moderator

Antworten
Benutzeravatar
Flo
Climby
Beiträge: 25
Registriert: Mo 16.Mai.2005 16:43
Wohnort: Basel

Zelten Tessin

Beitrag von Flo » Mo 16.Mai.2005 16:56

Hi Leute!

Könntet Ihr mir irgendeinen Zeltplatz für Mehrtagestrips ins Tessin empfehlen? (Nähe zu den wichtigsten klettergebieten?) Wie steht es mit wild zelten dort :twisted: ?

Greetz

bruce
Climby
Beiträge: 40
Registriert: Do 23.Dez.2004 00:48
Wohnort: bern

Beitrag von bruce » Di 17.Mai.2005 00:08

auso...

Den Seeen entlang kann ich dir wild campen nicht empfehlen... von den Preisen her kann ich auch nur sagen, je näher am Wasser um so teurer... aber wenn du ein wenig weg vom mainstream bist solltest du keine Probleme haben eine oder 2 Nächte irgendwo zu "lagern" zumindest nicht wenn du einen kleinen Camper oder sowas hast.

Gruess
Bruce

flip
JuraHero
Beiträge: 138
Registriert: Di 16.Nov.2004 17:31
Wohnort: arlesheim
Kontaktdaten:

pccolo paradiso

Beitrag von flip » Di 17.Mai.2005 10:25

hallo flo
also ich kenn dr campingplatz in avengo (piccolo paradiso) im maggia tal. vo dörte uss kasch z fuess innerhalb vonere 1/2 h 3/4 h alles erreiche.
wennde wild wotsch zältle denne hets dörte in dr nöchi dr eint oder ander parkplatz wo e bitzeli verschteggt isch wome guet miteme vw bus oder so ka aanefahre, wennde mitem zält bisch denn hets an dr maggia unde au e paar gueti plätzli wo me immer wider lüt gseht penne.
was au e möglichkeit wär isch diräkt in ponte brolla vorne im klättergebiet z penne es hett dörte bim einte sektor so tolli terrassene im wald inne wo me guet si zält ka aanestelle. das isch denne eifach e bitzeli miesam wenns vill lüt hett, nit das denne d sache langi bein kriege :boese: .

eigentlig isches jo in dr ganze schwiz verbote wild zältle, bisch aber e bitzeli vorsichtig, machsch kei krach und schissisch :kotz: nit hinter jede stei denn klapp das jo scho.

mfg
flip

Benutzeravatar
Flo
Climby
Beiträge: 25
Registriert: Mo 16.Mai.2005 16:43
Wohnort: Basel

Beitrag von Flo » Do 19.Mai.2005 19:16

Meci für euri Antworte, I däng mir wärde mol de Piccolo Paradiso Zältplatz abtschegge! (Allerdingsch schint das *“*##@##°@@#-elendä Wätter nit z welle das wucheänd :roll: .... De heissts alwäg widdermol B2)

Antworten