Arco oder WAS?

Beschreibungen, Fotos, Hintergrundinfos

Moderatoren: stefano, moderator

Antworten
Holzi_holz
Climby
Beiträge: 6
Registriert: Di 18.Jan.2005 20:45
Wohnort: Hombrechtikon

Arco oder WAS?

Beitrag von Holzi_holz » Fr 20.Mai.2005 10:17

Salü zämä
Ich han vor uf Arco id Ferie z' gah, dete hetts ja unendlich vill Gebiet zum klettere, han aber ghört das einigi scho recht abgspeckt sind.
Weis öppert vo oi welli Gebiet dete z' empfehle sind???
Merci für Antworte
Gruss Holzi

flip
JuraHero
Beiträge: 138
Registriert: Di 16.Nov.2004 17:31
Wohnort: arlesheim
Kontaktdaten:

Beitrag von flip » Fr 20.Mai.2005 11:55

hallo holzi
also ich bi letschte summer dörte gseh. hänn in torbole (ca. 5km vor arco am gardasee) e wuche uffeme campingplatz gwohn. sin denne vo dört uss meischtens mitem velo an die diverse gebiet gfahre.

mini erfahrig isch gseh, dass je schwiriger d route wird, oder je länger dr zuestieg duurt, oder je alpiner dass d route sinn, desto weniger späck isch umme und je weniger lüt hets

am colodri hets jo e paar route wo guet sin, es empfehlt sich eifach no dr eint oder ander friend iizpacke. denne simmer emolle imene tolle gebiet gseh oberhalb vom gardasee (mues deheime luege wies heisst) schön gläge im wald. im vorderschte teil alles e bitzeli späckig aber denne nach hinde super fels voll geil.

ich duen deheime emolle no e bligg in klätterfierer wärfe. dä isch öbbe dopplet so digg wie unseri fluebible (kaufsch am beschte im red point in arco) denne kann ich dir sicher no e paar sache aagä. ansunschte kasch emolle e bligg in dr klätterfierer wärfe vom versante sud "pareti del sarca" dörte hets alles was alpin isch dinne und e huffe big walls :rocking:

und ebbe uffpasse uffs material, well anschined in de lange route gärn d ruckseck am bode klaut wärde! :evil:

mfg

flip

Holzi_holz
Climby
Beiträge: 6
Registriert: Di 18.Jan.2005 20:45
Wohnort: Hombrechtikon

Beitrag von Holzi_holz » Fr 20.Mai.2005 14:22

Salü Flip

Merci für dini Info, han eigentlich au vor e chli oberhalb an Gardasee z' gah, hett sicher e chli weniger Lüt......
Chunt mer mit em Velo guet zu de Gebiet......:rollen: :rollen: ??

Gruss Holzi

flip
JuraHero
Beiträge: 138
Registriert: Di 16.Nov.2004 17:31
Wohnort: arlesheim
Kontaktdaten:

Beitrag von flip » Fr 20.Mai.2005 16:01

also ich dägg die meischte sache sin mitem velo z erreiche. vom gardasee nach arco isch alles flach. teilwiis hesch denne scho no am schluss stiegige dinne wo no ahängge.
e wiitere vorteil vom velo wär, dass de bimene räge tag oder so köntisch go bike oder e velo tour mache.

wennde gnueg ziit hesch kasch no e klättersteigset mit neh. es het au e riese usswahl an atletische klättersteig.

was ich dir wurd aarot isch uff allifäll dr camping z reserviere! mir hänn die erschti nacht ufeme parkplatz verbrocht well alles usbuecht gseh isch. :kotz: und das wäge de lüt glaub ich nit. am gardasee vorne in riva oder in torbole sinn alli surfer und biker und das sin nit wenig!

wiiteri infos folge no :wink:

mfg
flip

Antworten