Basejump

dies und das... alles was sonst nirgends rein passt!

Moderator: stefano

Antworten
nik
Climby
Beiträge: 22
Registriert: So 10.Okt.2004 14:37
Wohnort: Biberist

Basejump

Beitrag von nik » Do 18.Aug.2005 20:46

Hallo

Ig möcht gärn mit basejump afo oder mou usprobiere. Kennt vo öich viilicht irgendwie öpper/ öppis wo me das cha mache und lehre?

donke

Benutzeravatar
domi
JuraKing
Beiträge: 409
Registriert: Mi 27.Nov.2002 13:43
Wohnort: Unterkulm
Kontaktdaten:

Beitrag von domi » Fr 19.Aug.2005 07:53

so bisch du en erfahrene fallschirmspringer?

Benutzeravatar
NeverMind
Climby
Beiträge: 46
Registriert: Di 08.Jul.2003 12:40
Wohnort: Balsthal
Kontaktdaten:

Beitrag von NeverMind » Fr 19.Aug.2005 10:19

Hoopla nikki....

Du weisch, uf was du di würsch ilo? Basejump isch scho super cool, aber du muesch wirklich e verdammt guete Fallschirmspringer sie, um d Risike richtig chönne izschetze... ( Nid wie die Deppe, wo vom Pilz ir Eigernordwand hei wöu springe, sie aber vou ke Alpiniste gsie und es isch Nebel ufcho, mit em Ergebnis, das Rega het dörfe usrücke..)

Go zersch mou go Fallschirmspringe! Z Grenche bi de Skydivers oder so chasch gloubs e ganzi Usbildig mit Prevet für 2500 Fr mache.


Elg, Sandro
Bild

nik
Climby
Beiträge: 22
Registriert: So 10.Okt.2004 14:37
Wohnort: Biberist

Beitrag von nik » Fr 19.Aug.2005 11:34

ah do mues me zersch no fauschirm springe könne?!
uups...
jo weisch sandro das isch nume widr so ne chli komischi idee vo mir und em aupinischt :D

Armin
JuraHero
Beiträge: 106
Registriert: Fr 23.Mai.2003 21:40
Wohnort: Laupersdorf

the ultimative base-jump

Beitrag von Armin » Fr 19.Aug.2005 12:57

hallöchen an die adrenalin-freaks

als basejump würde sich z.b. der kluser-roggen in der klus-balsthal anbieten. man könnte den pfeiler free-solo klettern (schwierigste stelle in der 3. kurzen SL ca. 6b/c), danach vom gipfel oder von der "nase" (100m östlich) den basejump wagen, könnte evtl. sogar reichen, vor dem crash noch den schirm zu ziehen. zur sicherheit könnte man ja vorher noch die einschlagstelle eruieren und ein paar XXL-monstermatten hinlegen.
fallschirme gibts vermutlich günstig bei ricardo oder ebay, aber ohne brevet kommt man auch da nur schwer ran.

das wäre doch mal was anderes, als die "mr. nobody" in eptingen nach 2-jähriger belagerung im 137sten versuch rotpunkt, rotkreis, blaukreuz oder was weiss ich geklettert zu haben.

also, freunde des adrenalins. auf gehts. bin gespannt auf die erste begehung und befliegung. :roll:

cheese
minnie

Reto
Climby
Beiträge: 9
Registriert: Sa 08.Nov.2003 11:09
Wohnort: Langendorf

Beitrag von Reto » Fr 19.Aug.2005 16:48

ja Nikki, das wär schon was für dich. Nimm den Fallschirm am besten das nächste Mal auch in die Einsiedelei mit, dann brauchst du dich nicht mehr um das lästige Kletterseil zu kümmern ...

Gruss, Reto

PS: und der Alpinist hat wieder ganze Arme und will sich jetzt noch die Beine oder das Genick brechen????

nik
Climby
Beiträge: 22
Registriert: So 10.Okt.2004 14:37
Wohnort: Biberist

Beitrag von nik » Fr 19.Aug.2005 18:08

isch guet, ig has verstange isch e blöde ifau gsi... :roll:

und reto,das mit em seili isch de nid mini schuud gsi, dr hammer isch nid ufecho, de hani em nume wöue dr erscht hoge gho ihänke und de ebe... :wink: und wenn sich dr alpinischt wot s gnick bräche, mues är nume chli go schifahre :D

Babs
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Sa 06.Aug.2005 22:04
Wohnort: Solothurn

Beitrag von Babs » Mo 22.Aug.2005 14:26

uhh :roll: , do verdreihts mir jo grad d auge :D . ig gseh, dir sit ir letschti chli underforderet worde, das dir uf so abartigi (wenn ou nid abwägegi) gedanke chömet! das wird sich natürlech jetz schlagartig ändere :evil:
hey was seit eigentlech dr Alpinist do dr zue? Oder isch nebem Arm und de bei jetz ou scho s Muul unbruchbar :wink: ?

hals und beibruch!
babs

Benutzeravatar
stefano
Site Admin
Beiträge: 574
Registriert: Sa 16.Nov.2002 02:38
Wohnort: 4802 Strengelbach
Kontaktdaten:

flieg

Beitrag von stefano » Mo 22.Aug.2005 20:33

flieg niki flieg..

hei guggs mol hier:

http://www.salomonsports.com/ch/salomontv.aspx

dann channel "Air" auswählen. der film soul flyers ist schon geil !!
der traum vom fliegen ist wahr geworden...
die andern beiden sind auch nicht schlecht...
gruss stefano

nik
Climby
Beiträge: 22
Registriert: So 10.Okt.2004 14:37
Wohnort: Biberist

Beitrag von nik » Mo 22.Aug.2005 21:29

Huere fett!

Chönnte mir nid e Air-Trainingsgruppe zur schituurewettkampftrainingsgruppe dezu gründe?! :D

fäbu
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Mo 22.Aug.2005 21:31
Wohnort: Lohn-Ammannsegg
Kontaktdaten:

Beitrag von fäbu » Mo 22.Aug.2005 21:53

jo auso jetz isch dr alpinist au drbii :D:D

ig ha dr jo gseit niki das sig nid e gueti idee...
do isch jo das Extreme-Bügle no besser.

Und das mit dr Schituurewettkampftrainigsgruppe würd nid so zum Base-jumpe passe. Chame jo gar nüm abefahre (wär vielech aber gar nid so s dümmste :D)

@babs: ig chume nid ganz noche...
Oder isch nebem Arm und de bei
auso d bei si gar nie kaputt gsi... gloubes ämu...
hals und beibruch!
auso das fingi nid eso lustig ;)
aber isch schön das du wieder ganz us Kanada zrugg bisch :D


und mitem Reto mues i anschienend au wieder mou es ärnsts wörtli Rede ;);)

gruess
fäbu

nik
Climby
Beiträge: 22
Registriert: So 10.Okt.2004 14:37
Wohnort: Biberist

Beitrag von nik » Di 23.Aug.2005 20:50

düe mir haut extrem bügle... :(

fäbu
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Mo 22.Aug.2005 21:31
Wohnort: Lohn-Ammannsegg
Kontaktdaten:

Beitrag von fäbu » Di 23.Aug.2005 21:01

auso soo e gueti Idee isch das au wieder nid...

vielech hett jo no öpper angers do e Idee was me chönnt mache...??

Benutzeravatar
wilu
Climby
Beiträge: 15
Registriert: Di 16.Mär.2004 21:53
Wohnort: Suhr

Beitrag von wilu » Mi 24.Aug.2005 10:12

hehe, wie wärs met cross golf ? :lol:

--> http://www.cross-golf.ch

nik
Climby
Beiträge: 22
Registriert: So 10.Okt.2004 14:37
Wohnort: Biberist

Beitrag von nik » Mi 24.Aug.2005 13:28

he fäbu das wärs!

mir chönnte unge e chessu anestöue und vo obe probiere inezträffe!

Benutzeravatar
Christian
Climby
Beiträge: 11
Registriert: Do 24.Nov.2005 19:27
Wohnort: Solothurn

Noch ein Lemmingvideo

Beitrag von Christian » Fr 03.Feb.2006 12:40

Uiuiui, auf dem Thread liegt ja schon eine kleine Staubschicht, so lange ist nichts mehr dazugekommen. Trotzdem wollte ich ihn noch einmal kurz reaktivieren. Zu Stefano´s Videolink kann ich nur dieses kleine Foto beisteuern, das mich beim Anschauen zeigt: :shock: .
Aber das folgende Video ist auch nicht schlecht (leider nichts für Leute mit langsamer Verbindung):

http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/jeb_2003big.wmv

Eine angenehme Hühnerhaut wünscht Euch

Christian

Antworten