Montag 15.05. Schöllenen

wer will wohin? und warum überhaupt?

Moderatoren: stefano, moderator

Antworten
flip
JuraHero
Beiträge: 138
Registriert: Di 16.Nov.2004 17:31
Wohnort: arlesheim
Kontaktdaten:

Montag 15.05. Schöllenen

Beitrag von flip » Fr 12.Mai.2006 16:45

ich fahre am montag von basel aus in die schöllenen zum klettern und habe noch 2 plätze frei im auto.
sollte sich eine seilschaft auch dorthin treiben lassen dann meldet euch bei mir

mfg
flip

Benutzeravatar
stefano
Site Admin
Beiträge: 574
Registriert: Sa 16.Nov.2002 02:38
Wohnort: 4802 Strengelbach
Kontaktdaten:

Beitrag von stefano » Fr 12.Mai.2006 21:47

schöllenen :kotz:
hat der quark ein revival oder was? :shock:

Benutzeravatar
Flo
Climby
Beiträge: 25
Registriert: Mo 16.Mai.2005 16:43
Wohnort: Basel

Beitrag von Flo » Fr 12.Mai.2006 23:46

Hey flip

Zufall :-) wir haben vor am Sonntag in die Schöllenen zu fahren um mal wieder Granit zu geniessen. Soll aber die Nacht auf Sonntag gewittern... kennst du das Gebiet dort gut? Meinst du es wäre dann am Sonntag nachmittag schon wieder trocken?

(Wir wollen mal die anschauen http://www.busino.ch/sites/climb_detail ... _id=000205 )

Cheers, Flo

flip
JuraHero
Beiträge: 138
Registriert: Di 16.Nov.2004 17:31
Wohnort: arlesheim
Kontaktdaten:

Beitrag von flip » Sa 13.Mai.2006 09:15

also ich weiss nit öbb d schöllene e revival het, aber well dr kolleg in andermatt im wk isch und am mäntig am morge frei het, gö mir halt dört go klättere. ich wurd jo au lieber an eldorado oder in d handek, aber ebbe.

zuedämm isches zum klättere jo nit eso leid, eifach d strooc isch e bitzeli zum :kotz: .

wägem gwittere weiss ich nit eso genau. ich dängg wenns durch d nacht schift und denne am sunntig am morge scho sunne schiint und dir erscht am mittag göhnd denne könntis scho sii dass es trocke isch, d platte trockne jo zimmlig rasch, verlicht hesch eifach no versiffti riss.

übrigens gön mir worschinlig die glichi route, dien uns aber erscht vor ort entscheide wenn mir alles gsen.

mfg
flip
[/url]

Antworten